HTML

Barátság vagy Szerelem???

Hát ez inkább a szerelemről szól!!!

Friss topikok

Linkblog

Archívum

Egy fura történet!!

2008.01.19. 22:10 lesti

Van egy srác a sulimba aki nekem nagyon szimpatikus lett csak az a gond h hetedikes és sztem az gáz hogyha egy lánynak egy hetedikes tetszik!!!Na mindegy az a jó h nagyon jól összebarátkoztam vele de nem merem neki elmondani h tetszik!Mert abból csak baj származna!Van egy jó  barátnőm akinek mindent elmondtam és nagyon imádom mert jó tanácsokkal lát el!Ebben az egészben az a rossz h ha én elballgok a suliból akkor nem fogom nagyon látni mondjuk ez nem tom h jó e vagy rossz mert lehet h jobb lesz ha elfelejtem örökre!Csak a barátság marad meg köztünk!na naggyából ennyi!!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anitablogja.blog.hu/api/trackback/id/tr100303789

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása